2008-08-04
 00:44:16

tankar

ett personligt inlägg blir dte i dag, bara en varning sådär


va ju ett tag sen jag skrev nu så kan ju börja med att berätta om veckan. har varit min "tunga" vecka. och jag har varit sjukt förkyld. familjen begav sig till Grekland i onsdags vilket innebär att jag haft huset öfr mig själv. I onsdags var jag ledig och tog vara på en del soltimmar, drog sen in till Carre som jag inte träffat på länge, blev en storshopping på systemet inför helgen och sen utgång till snaps där vi träffade emelie och nina. sen kom även Ida & Carro förbi.  och sen även Carros jobbarvän Johan med kompis-.  jag carre & emelie körde sjuka utmaningar hela kvällen och hade super kul, slutade med "efterfest" hos carre och eftersom jag började halv  på torsdagen blev det ävl ca 1 timmes sova för mig. kul i jul.
Torsdagen va jobb och sen hem för en powernap. sen blev det dalarö skans med en del människor . kuljul.

fredagen va coollugn och jag sov hela dagen från att jag kom hem ifrån jobbet. kom väl hem vid halv 3, sov frma till 8 - 9, åt middag och sov igen fram till halv 6 då jag va tvungen att åka till jobbet.
kom hem vid halv 3 igen och då var det dags för att fixa iordning mat och allt inför att några tjejkopisar kom förbi för middag och förande! sen var det strand som gällde och det va sjukt med drag där. tråkigt att jag inte riktigt va på rätt humör men det funkade iaf. kulijul. slutade med nattbad med ida lise & hanna.

Idag har varit en riktigt såndär dålig tänkar dag. jag har varit helnere och kännt mig sjukt stressad på jobbet. och mått heldåligt pga förkylningen..samtidigt sås känner jag mig såhär arg och mår bara allmäntt dåligt. illamående och allmänt bara dåligt. kännt mig så sjukt trött, hea veckan känns som om jag gått runt som en jävla zombie, o hur mycket jag än sovit så har jag fortf varit trött. det känns som om jag håller på att gå tillbaka till allt det där  dåliga. men det jobbigaste är dessa förbanande panikångestattacker, eller ångest över huvudtaget, som den senaste tiden börjat komma tillbaka.... jag trodde att jag lämnat allt det där bakom mig, och att jag gjorde rätt när jag slutade med antidepp, att jag skulle klara mig bra nu.och jag är så sjukt trött för att hamna tillbaka i dendär sörjan. men precis som carro sa så känsn det verkligen som allt bara går på rutin nu. och denhär eviga tröttheten skrämmer mig, visst att jag festrat och flängt omkring,, men denhär tröttheten känsn på ett helt annat sätt, det känns så otroligt tungt.
Hoppas verkligen jag och carro kommer iväg. Jag vet att jag behöver det och se nåt annat, tänka på annat, komma iväg från vardagen och bara va.. det behövs. det är ett försök till att slippa börja om ifrån början av al ldendär skiten, det orkar jag inte, jag vill inte hellet för den delen.


natti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: