2008-08-13
 23:03:47

räknar dagar.

hahaha ja, jag räknar nästan dagarna tills vi ska åka. . på fredag är det 2 veckor, woho!

Idag har jag varit ledig och fått en hel del ( ? ) gjort.diskat ett helt berg! städat en del, hjälpt min lillebror, lämnat in min kamera på laddning, bokat tid hos UM & bytt mascaran som gick sönder efter 3e användningen. När jag bytte mascaran i skärholmen träffade jag även på Carro som jag inte sett på ett tag nu, som tur va hade hon precis rast så vi gick och köpte en dricka och satte oss ute i solen, härligt det.  kollade runt lite i skärholmen o drog sen till andra carro (tejpen för att inte röra ihop det) vi kolalde lite på tv och sen drog vi iväg och tränade (wow, 10 poäng där) kändes skit bra och vi ska köra nästa onsdag igen, yey!

så får vi se, ska hinan emd några springrundor också hadej ag tänkte, fredag, sön, & mån hade jag tänkt, får ävl se lite hur det blir. . måste kämpa hårt nu innan Ayia napa, hahaha.
Blev en galia melon till middag idag (för ovanlighetens skull, haha) mums mums.
sen hämtade jag brorsorna i stan eftersom dom hade varit på skansen och sett backyard & takida o så drog vi hem.har varit en bra dag, ahr fått mycket gjort! känns finfint. och som om jag börjar komam igång ordentligt med allt. haha!

imorgon börjar jag halv 7 så är väl bäst att bädda ner sig nu.


/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: