2008-08-28
 15:50:57

imorgon

imorgon åker Jag och Carro till Cypern, Ayia Napa! wohooo, ledigt!
ska bli helt underbart, hur det än är så är jag glad så länge det är sol, haha! men ska bli sjukt skönt och roooligt!
åker till Carro ikväll efter brorsans födelsedags firande.. så håller på och packar,, tror jag får med mig allt? uuusch, blir nervös när jag packar. hahaha,, men men kommer bli så sjukt roooligt!
s

vart rutten på att skriva senaste veckan, har varit mycket a tt göra bara, haha! nu skaj ag äta nåt, det här blir nog sista inlägget på en vecka eller så, lägger upp bilder när jag kommer tillbaka! =D

Kräm

/ malle


carro barret
PUBLICERAT: 2008-08-28, 16:24:14

fullt ös medvetslös!

åhhhhh ja längtar tills vi e på arlanda!

IHHHH



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: