2008-08-05
 23:19:43

hoppihoppi

jag har blivit så dålig på  att skriva den senaste tiden.. förlåt!

men men. allt går så mycket i vågor just nu, hur som har Jag och Carro bestämt(?) oss för att åka iväg på en sista minuten nu iaf. blir v 35 eller 36, antagligen 36, pratade med bossen idag och ska kolla in det närmre senare i veckan men hon trodde inte att det skulle vara något problem! har tittat en hel del på resor de senaste dagarna och jag är väldigt inne på ayia napa. hoppas vi slutar där! behöver verkligen komma bort och få ett avbrott från vvardagen.
dessutom pratade jag med bossen om vikariatet och hon sa att jag nog inte skulle vara orolig över att få förlängt. kul öfr mig =D

funderar ganska intensivt över att ha en vit vecka. lite tråkigt med tanke på sista dalarö skans och idas fest, men jag kanske ska försöka mig på det där med att parta utan alkohol? haha, lite beslutsångest men tror jag kan behöva det! börjar känna mig lite sliten sådär, haha! vi får se helt enkelt. vart vindarna tar mig!


sista natten ensam hemma, ska bli skönt att päronen kommer hem, börjar känna mig lite ensam i regnet, haha!

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: