2008-08-11
 23:40:58

hej hej hemskt mycket hej

idaag har varit en slapp slapp dag, legat och kolalt en amssa filmer och soviti, haha, ibland behöver man sånt.

MEN däremot avslutade jag dagen med att dra ut på min joggingrunda, va ju ett tag sen sist, men det gick bra. är ju fortf rätt förkyld (den har suttit kvar sen hultsfred) men det funkade, klarade hela rundan ävene om det tog lite längre tid än vanligt.. men men, har slagit vad med mig själv att jag ska gå neri vikt tills jag och carro åker, så så ska det bli!
dessutom skrev jag även till en studievägledare idag och ska boka tid hos henne som jag har lovat mamma, så nu blir det väl plugga komvux på allvar. haha nvi får väl se.

imorgon jobbar jag, 14 - 22.15, det känns tuuungt, men men. behöver verkligen krafter nu,. hoppas jag hittar dom när carro och jag komemr iväg. just nu känner jag mig bara tråkig och grå, som en gammal kärring, irriterar mig verkligen på allt och alla just nu, och det tar så lite för att göra mig just irriterad elelr arg. ber verkligen om ursäkt till alla nära och kära, eftersom det är just ni sosm får stå ut med det, jag hoppas på att ladda om helt efter resan med carro.
på fredag får jag lön också, det behövs.

kram kram


/Malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: