2008-08-10
 23:37:49

fullrulle

helgen blev allt med blandade känslor.. lite öfr mycket på en och smama gång tror jag..var lite för trött för det, tror jag!
fredagen va mysig till en början med förfest hos carro med en massa folk, carro o jag åt nyttig middag o ahde mys. sen blev det singstar o hela alltet. sen drog vi oss in mot stan odet va bara sjukt jobbigt där inne, FÖR mycket folk helt enkelt. pallar inte med sånt! efter lite donken mat drog vi hem igen och sov.
lördagen va jobb. fyfan . 10 - 19.15 ENBART i kassa. fyfan, fatatr inte hur jag stog ut förut. men men!direkt från carro till jobbet, o direkt från jobbet o hämta emelie o carro i handen för att åka till mig, fixa mig i ordning o äta o sen till ida. det va kul o träffa alla gamla vänner hos ida, va otroligt länge sen med vissa, så det va kul i jul! jag var lite smått trött och på dåligt humör så blev väldigt lugnt, men trotts det körde jag och emelie naken bad (trotts att alal va där, hahahaha) så det va väl kvällens höjdpunkt! hahaha, men dte va trevligt, sen GICK vi ifrån ida till mig, tog fan mer än en timme, fy sjutton, somnade väl på två röda när man kom hem, iaf emelie som hade dregglat i min soffa, haah!
idag blev det pizza o film, mysmys.

sovdags.
'

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: