2008-08-17
 23:09:05

flygvärdinne dieten, imorgon!

så, imorgon skaj g och mor börja köra flygvärdinne dieten, är ju bara 4 dagar man kör så det gäller att köra hårt.

har köpt upp mig på allt man behöver som tillexempel blodgrape och haricots verts, usch fyfan, det är dnästan det roligaste, hela dieten innehåller bara sånt som jag verkligen ogillar, grapefrukt är det fvärsta jag vet, usch. o det kryllar av haricot verts, varje dag, uääääh,men men, det är väl bara att äta och avra glad, viljan är verkligen helt och hållet, är helt bestämd! 4 kg på 4 dagar är sjukt bra, så det ska det vara värt!
så imorgon börjar jag, med frukost kl 09.00 bestående av en halv grapefrukt och kaffe eller te. hur ska man kunna få i sig dendär äckliga grapen utan socker, uuuh. men men detä r bara att svälja och vara glad. sen blir det lunch vid 12 - 1 bestående av en köttfärsbiff, grönsallad och tomat + ett äpple! åh va jag längtar ;) middag blir det väl runt 6 - 7 och  kommer bestå av två hårdkokta ägg, haricots verts och en halv grape, igen. fyfan vilken hemsk dag, tur att jag är ledig iaf. men middagene är ju vekrligen väärst, USCH! mycket vatten ska jag dricka hela dagen också!
 
men det kommer gå skitbra. för övrigt så ska jag träffa syon på komvux imorgon kl 10. ska bli intressant ochc jag hoppas jag får bra hjälp och råd. sen skajag till um 13.00.. frågan är då vad jag ska göra i haninge ca 2 timmar och 30 min som jag har emellan. tänkte gå och sola,, men vad mer. usch.. kanske får boka om tiden på um.. har lite beslutsångest.  det är mitt i när jag ska äta lunch också.. ta en shopping runda i haninge kanske,, men det tar ju inte heller 2 timmar.. 

jaja vi får se hur jag känner imorgon.. 

kräm kräm

malle 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: