2008-08-21
 20:57:24

dag 4, svimfärdig

nu ör det snart ööööver, jag är så lycklig! jag känner faktiskt att jag har gått ner i vikt, vägde mig när jag kom hem ifrån jobbet idag och hade gått ner 3 kg, det är helt otroligt! hur som, hela resultatet ska va klart imorgon bitti,  ihihihih. nu har jag ätit allt så det är slut, inga mer snuskböner o injgen mer äcklig grape. usch! idag har jag hållt på o svimma flera gånger, imrogon blir det MAT! nu är det bara att somna så man kan kolla hur det ser ut imrogon, haha!

jobabr 16 - 22.15 imorgon, wiii, imorgon är det bara en vecka kvar itlls vi åker, så snart är det dags att börja packa, hihi..
vissa saker som känns lite konstigt men så kan det väl gå antar jag..

/malle


Anonym
PUBLICERAT: 2008-08-24, 04:14:53

guu va du e dukktii bejbii :) hoppas ni får det super på resan :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: