2008-08-20
 21:38:57

dag 3, mer än halvvägs

Tjopp!
nu är jag mer  än halvvägs och har bara imorgon kvar, är så oerhört hungrig och sugen på allt möjligt, men det är bara att hålla i sig själv, hade inga krafter kvar idag på jobbet och höll nästan på att svimma, men efter 2 koppar kaffe gick det hela bra, kycklingen va oerhört god idag, kändes som rena lyxen..
och tro det eller ej, jag har faktiskt gått ner 2.3 kg redan imorse. helt sjukt!
 imorgon blir det jobbigt eftersom jag börjar 06.30, vilket betyder att jag ska sitta med alla människor på frukosten,, och äta en halv grape istället för det vanliga, hahaha va fjantig jag kommer se ut, men men.. slutar halv 2 så kommer nog äta min lunch hemma, pallar inte ta med mig 2 kokta ägg o bönor o sitta o äta, det blir nästan pinsamt :P men men!

på lördag blir det alltså paintball med jessica o hennes gäng, sjukt roligt! har aldrig testat på det men har velat aslänge,, men det kommer nog bli askul! 

på fredag är det bara en vecka kvar tilsl vi åker till Ayia napa! yes!

/malle 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: