2008-08-19
 23:20:27

dag 2, hunger

Tjenna vänner!
fyfan va hungrig jag ääär! helt sjukt, på jobbet idag har jag velat äta allt! men jag har låtit bli, är stolt över mig själv, har klarat halva tiden, 2 dagar, haha!


imorse blev det dendär grapen som gick ner rätt bra, med en kopp te.. funkade bra men blev så sjukligt hungrig.. vid 12 var det dags för lunchen, och den var verkligen vidrigare än allt annat tillsammans.. kokt blomkål, kokt zuccini & kokta hericots verts, muuums.. höll på att spy ordentligt efter, haha. men idag var det lyx och man fick lite äppelmos till efterrätt.. det va oerhört gott ;)
blev dags för middag på jobbet som bestod av en lammkotlett, grön sallad och ett glas tomatjuice, fyfan, va så äckligt, eller det lilal lammet man fick käka va supergott men tomatjuicen smakade pizza- tomatsås, USCH!
imorgon ska man få kyckling till lunch o äta hur mycket man vill, så jag längtar ordentligt till det.. köpte en grilald kyckling på jobbet som mamma och jag ska dela på, haha, mums!
o så köttfärsbiff till middag, rena lyxen!

förövrigt idag va det jobb som gällde.. 13 - 22.15.. ganska långt pass när man inte har några krafter men det funkade helt ok :) träffade jessica på jobbet vilket va länge sen, så blir massa kul på lördag! =D


sovdags innan min mage dör av hunger, haha!

kräm



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: