2008-08-18
 21:11:53

dag 1, äckel päckel

dag 1 av min diet. har inte varit så farlig som den kunant, men ändå förjävlig.
frukosten smo bestod av en halv grapefrukt o en kopp te var okey, det gick ner, men man vart ju förjävligt hungrig mellan 9 - 12 o bara leva på en halv grape. men det la sig.. lunchen var god, massa sallad o tomat o köttfärsbiff.. o så ett äpple på det, äpplet blev för mycket men det gick ner.. blev iaf inte hungrig igen men tvingade i mig middag,,
men middagen var verkligen VÄRST.. 2 ägg,, det funkade ju, jag gillar ägg så, med lite salt gick dom ner (saknade dock kaviarn) men sen kom domdär jävla bönorna, hericot verts, USCH. bara peta i sig som chips, va så jävla äckligt, men men, det gick! o sen som grädde på toppen en halv grape igen.. jag spyr på dendär jävla grapen, men men! ner gick den.

förövrigt va jag hos syon idag, på komvux. det gick faktiskt bra och hon fick mig att se allt från den ljusa sidan och välja rätt osv. så känsn faktiskt bra :) så i oktober börjar jag med religionkunskap B & Information & layout A tror jag det va.. mjuk start men ska nog gå bra :)


vidare!

kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: