2008-08-12
 23:09:23

Ayia Napa 29/8

Heeeey friends!
idag är jag på underbart humör!
Carro bokade våran resa till Ayia napa idag, så 29/8 bär det av. ska bli såååå underbart att komma här ifrån, bli brun, bada och allt där till, parta på! fyfan va härligt det ska bli!! så dessa tvåv veckor fram till det har jag något att leva på och se fram emooooooooot! Carro vi kommer ha det underbart!


så idag ska jag ha me en lite annorlunda låt här. Carro har sjungit på en ¨låt heela helgen, som nu fastnade i min skalle. så jag ahr gått runc och sjungit på den hela dagen, (stackars mina jobbisar som fått stå ut med det) hade ingen aning om va det va för låt utan kunde bara "I don't know what planet  you're on, but i want to be on it with you" ungefär, hahahaahha. stackarna.

/malle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: