2008-04-09
 14:26:57

Millencolin

hej vänner.

sitter och lyssnar på Millencolins nya album,, det är väldigt annorlunda för att vara dom, känns helskumt :S men jag gillar det ändå på något vis. även fast det inte känsn som dom.  det är alldelles för. . lugnt och,, deppigt? aja det kanske är tanken. för mig känns det iaf fel. men jag gillar det ändå.tog med en låt här nere.. om det är någon som bryr sig, haha!

fick mig att tänka tillbaka en del,, Millencolin var nog det första bandet jag verkligen gillade, och fortfarande gillar..  som fick mig att börja lyssna på lite liknande musik,, hm,, det första bandet jag såg live. haha tror det var i 8an? Jag och jenny på fryshuset,, haha, det va så roligt. och så bra..och vi var så små.. oj oj..






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: