2007-10-04
 23:44:06

Kede <3 CG

idag har varit en mycket, mycket bra dag. precis vad jag behövde, :D
mötte upp CG i stan, vilket var så oerhört länge sen, och gjorde mig skitglad, för jag har saknat mitt lilla ägg något oerhört mycket :) så gjorde mig på mycket bra humör, ja, sjukt glad helt enkelt :) vi gick (som vanligt?) till kungshallarna för att äta kebab, MUMS! va väldigt länge sen sist, så det va sjukt gott, och mysigt, roligt? :D haha. pratade på, gick en liten prommis efter (inte så lång, hade behöftt gå längre för att göra av med dendär feta kebaben vi åt) haha. och sen satte vi oss i solen och åt kanelbulle, och drack cola. hahaha. sen åkte vi hem till cg, o drack ännu mer cola, haha, pratade en massor o bara hade mys :)

fluffpuff, är så glad för att vi äntligen ( ? ) sågs och tycker det va hel mys. får inte låta det gå lika länge igen, för jag sakanr dig något sjukt. du är ju mitt ägg, ceggo peggo, min bästa vän, syster :) hihihih. kändes hur som jättebra för mig att träffa dig igen, trotts att vi genomgått en tung period, (som inte är den första) men vi tar oss ur den också, precis som alla andra gånger. Jag älskar dig. <3


CG
PUBLICERAT: 2007-10-05, 08:31:55

Fluffis, Tycker också att de kändes jättebra igår! inte alls stelt eller nåt! Hade jättemys! Älskar dig massor! PUSS!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: