2007-10-21
 10:57:24

JAG ÄR ANTAGEN!

JAG ÄR ANTAGEN! wihooooooooooooooooo!



allt går upp och ner, har varit en skitrolig helg blandat med mycket tänkande och deppande.
piercingen verkar iaf läka bra yey.
fredag = utgång med coop. jag körde. JAG var helt nykter, wow, det var ganska coolt. hade proppat i mig lite koffein tabletter för att inte somna. haha. efter som mvi hamnade på ett "heligt" ställe vart det bara sjukt jobbigt, att gå förbi soffan där vi satt och började prata med varandra, osv, trappan som det slutade med att vi gick ner för tillsammans  och allt skit. satt på en högtalare och bara kom ihåg. saknade, vilel tillbaka. även stället våran studentskiva var på, där jag var tillsammans med honom, där han hällde ut en tequila shot över hela min klänning. hahaha. herre gud . ta amig tillbaka. Jag saknar dig så att de gör ont. att vara där rev  upp alla sår och hela jag värker . men men. försökte tänka på annat och haa kul. finns inget jag hatar mer än att gå runt och försöka le när man egentligen vill sitta i ett hörn och gråta. men men . jag lyckades ganska bra :) sen drog vi hem med min fina bil och jag skjutsade hem  alla.. haha, det var ändå en rolig kväll på något vis.
men vad tror ni egentligen är det FÖRSTA som händer när jag och lise kommer in, vi ställer oss på dansgolvet och en kille (som va ca en meter lång, HAHAHAHA) kommer fram till mig och börjar prata, HEJ, JAG ÄR FRÅN AUSTRALIEN, trodde han skämtade med mig, att det va någon jag kände eller nåt, men självklart, han var från australien, och självklart från samam ställe. usch och fy , liksom, vad är det för fel, hänger alla australiensare på gamla the wibe som nu tydligen var candy, fyfan. och låt mig vara,  måste människan komma ochc påminna mig det FÖRSTA som händer, kalrt man blir nere liksom, usch usch. jag har ingen ork till sånt här, usa nästa!

igår efter jobbet hade jag och lise filmkväll :) myspys, elelr ja, eftersom filmen inte blev nedladdad låg vi och kolalde på jackass och somnade sen, hahaha. åkte till donken direkt efter jobbet gjorde vi också. HAHA!

nästa vecka börjar mina kurser på komvux,  jippie jippie. jo men ska bli ganska kul ändå, att börja med problemen. :)

så efter nyår ska man altså bege sig till usa under ett år. jag bbehöver det :D

Puss.


Sara
PUBLICERAT: 2007-10-21, 13:03:49 | URL: http://prestiqe.blogg.se

Gratttiiiiiissss!!!!! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: