2007-10-31
 17:49:57

härlig dag.

mihihihhi. tjena tjena!
efter en vullhelg med Cg bestämdej ag mig för o va nyttig., och hur det gick ska vi inte prata om, ville ju käönna mig lite smalare ifall vi ska bubbelbada o grejer på kryssningen, men ja,. får väl känan mig klumpig o vit, haha! ska ta en tripp till solariet imrogon iaf! :D så kanske man känner sig lite snyggare iaf :P :P
mitt öga känns helt svullet, somnade med smink på igår vilket  inte är så bra, men men! sånt får man väl tåla!
veckan ahr flygit fram jobb jobb och jobb.  inte så mycket mer, hämtat min dator som nu är hel och fin..  och inte så mycket mer!
Idag har jag varit ledig, så jag passade på att träffa Melissa. härligt, var ungefär hur länge sen som helst hon och jag träffades, så vi drog till farsta och åt lunch (nästa gång bjuder jag ;)) och kollade runt.. var mysigt och ses,, fick veta en amssa roliga saker också. hahaaaa. :)  alltid lika roligt :) vi får inte låta det gå lika länge denhär gången!!
Nu är det inte långtid kvar till kryssningen, snart är det fredaaaag :D 
fan kommer bli så roligt. party party med coooop!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: