2007-10-17
 20:04:40

dålig

har börjat bli dålig på att skriva... igen! fyfy på mig.
köpte en ny bok igår som är jättespännande, äntligen, fortsättninge,, "i denna ljuva sommartid" är namnet på boken, hihi.
ska bli skönt att äntligen få sova hemma, själv, i sin egen säng och bara breda ut sig :D borta match tre nätter i rad.. humm :P :P
nej men helgen var väl trevlig, ute med COOP i fredags,, lika roligt som vanligt, först var det personalferre, god buffé o lite sådär. sene drog vi vidare och mötte upp lite mer folk, även Ida, så va inte 100% coop :P partade loss ordentligt med tanke på att det var min sista onyktra kväll, på några veckor! sov några timmar hos johanna och drog sedan hem med ett trevligt sovsällskap efter mycket om och men :P hahaha :) fluff fluff.
lördagen bestod av sömn, var helt död så rörde mig knappt utanför sängen bortsett fårn lite ätande osv :P slutade med att jag stannade hemma även under kvällen då jag inte orkade gå ut igen, haha!
söndagen fortsatte med,, ingenting speciellt.. vad jag kommer ihåg iaf :P drog mig sedan inåt stan för att ha en svullo-kväll/eftermiddag med micke, vilket var trevligt, pizza en massa godis och cola chips och allt var det nu var,, och några bra filmer :) jag somnade som jag alltid gör när jag kollar på film, haha!
måndagen fortsatte med jobb,  fixxade håret (som vart SKITSNYGGT, är helnöjd) klippte och färgade det, eller ja, slingade:P, köpte en massa hårprodukter och kalaset gick på 2000 spänn, haha. tur att jag fick lön där då :D , slappt när jag kom hem och drog återigen till micke på kvällen för att kolla på film.. höhö :P hade en dålig dag och slutade ganska,, dåligt! men iaf. tisdagen var även den uppbokad av jobb. åkte förbi coop på väg hem på morgonen f ör att köpa frulle. mumsi mumsi. när jag kom hem åt jag och somnade direkt! haha. vaknade vid 3 för att bege mig mot jobbet,, jobabde stängning o va hemma vid 11, och åkte ännu en gång till micke för att leta efter min jobbnyckel som jag trodde jag ahde glömt där, när jag kom fram visade det sig att nyckeln låg i min andra jackficka, hahahaha. så jävla dålig, men återigen, lite sovsällskap är alltid trevligt : )
men nu ska det då bli sjukt skönt att få sova själv :)
idag var då en fullbokad dag, efter som jag alltid är ledig på onsdagar så hade jag för en gång skull bokat in en massa saker idag :) härligt, imorse stanande jag kvar i stan och satt och läste min bok, tills det var dags för min au pair intervju.. blev lite nervös, men vid 11 var det dags och jag mötte en tjej vid namn anna på centralen för intervju och fika, vilket gick jättebra :) var jätteroligt att höra henne prata om det och jag ser fram emot det sjukt mycket nu :) hon tyckte att min engelska var jättebra och hon sa att jag nog skulle passa finfint för det där. :) va bra, sjukt roligt! :) den tråga nyheten var att man alltså var tvungen att  plugga någon kurs, usch, jag som vill komma bort ifrån skolan, men men,  är väl bäst så då. jag sa att jag ville hamna i en varm del av usa, i en storstad. hahaha :D så får väl se hur det går. :)
fortsatte hem för att duscha och lite så, fixa o trixa, tog sen bilen till coop för att hämta upp lise och sen bege oss till east street. yey. så nu är man alltså piercad. haha :D var spännande. och ingen fara alls, härligt härligt!
sen bar detav för att hämta upp steffi och jag lise och steffi åt en välfigt god middag på världens bästa grekiska resturang; kamarina. mums! fullproppad & svitlöksluktande sitter jag nu hemma .. haha! härligt.
imorgon blir det shopping med lise, bränan lite mer pengar. hahhaha.
och till helgen blir det utgång som vanligt, men en billig en, jag ska ju kööra. haha  eftersom jag inte får dricka på 6 veckor pga piercingen, mihihihih. man kan ju hålla det dom två första iaf, men fan helelr, glöm att jag kommer vara nykter på kryssningen, då blir det party part :D hihi .

kräm kräm.


Hultis
PUBLICERAT: 2007-10-20, 12:39:42 | URL: http://pixelpinglan.blogg.se

Vart har du piercat dig nu då? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: