2007-11-22
 12:14:43

Pacman

jag har fastnat på pacman, kan inte sluta spela. hahahahaha. fyfan, finns nångrej på facebook, och sitter klistrad. spelar väl för 50 gången nu . haaha
igår när jag satt och kollade på bonde söker fru (miott favo program) kom jag unnifunn med vad rund jag blivit om magen, vilket jag inte trivs med. nej jag säger inte att jag är tjock men känner mig rundare än vanligt och lite svullen sådär.dags att lägga ner allt onyttigt? nej, inte allt, det är både tråkigt och önödigt, men hur som ska jag verkligen skära ner på det.  mamma hade fixxat några test-kort på friskis & svettis vilket vi ska testa, om jag trivs med det ska jag nog köpa ett månadskort. kan jag behöva, veti nte när jag rödrde på mig senast- haha och verkligen skära ner på godiset och donken ätandet,  men inte sluta helt då, för det är så oerhört tråkigt, man måste ju njuta av livet också :d haha.  men men, tillbaka tilll pacman, haha, lökman


Ida
PUBLICERAT: 2007-11-23, 23:27:34 | URL: http://cheewy.blogg.se

MAAAALIN! vet du inte att man ska spela tetris!? eller tower bloxx!? myyyyycket roligare :D


Malin
PUBLICERAT: 2007-11-24, 18:52:10

towerbloxx brukar jag spela på jobbet när det är dönice, det är sjukt roligt :D hahaha, o tetris har jag också fastnat för, hahahaha :D asroligt, men pacman är bäst, hahah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: