2007-11-29
 12:58:54

lök lök

hej hej hallå :D ligger här och trycker i mig min lussebulle, mums mums. har precis avslutat första säsongen desperate housewives, nu harj ag blivit frälst, haha! så nu håller jag på att ladda ner andra, haha. spännande spännande :P är på helskumt humör idag.. gaaanska så störande, men men :D igår va jag med mamma och julhandlade lite, och köpte doppresenter och inflyttningspresent, haha. har fått lite idéer om julklappar nu så det är pörfct!
idag börjar jag jobba 5 , coolt värre. innan ska jag åka till polisen och hämta mitt pass, och fixa med ett annat papper inför au pair grejen,,  och hämta mitt intyg hos doktorn, så idag kommer mina papper vara klara, så måste dom bara postas, fan va skönt det känns! :D så snart kanske allting sätter igång på riktigt, hihi :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: