2007-11-13
 23:33:03

låång dag

hej hej..
dagen började med att klockan ringde vid 8, och jag kolalr ut,, vitt överallt,, blandade känslor.. = jag hade inte bytt däck på bilen & snön va väldigt slaskig,, men det är ju ändå ganska mysigt med första riktiga snön :)
jag ahde tid hos doktorn halv 9, så efter att mamam kört mig upp dit fick jag reda på att doktorn va sen pga vädret så fick sitta och vänta i ca 45 min,, kul jul. fick iaf en salva för mitt öga som jag nu precis "lagt in" och jag ser ungwefär ingenting. hahaha. men men, hoppas den hjälper. fick även påfyllning av min medicin så nu är även det fixat, vilket är skönt!
 väl hemam bäddade jag ner mig i sängen och kolladep å mean girls. en ganska "fjollig" film i mångas tycke, men jag gillar den :) den är bra på något sätt.
lagom till den avr slut fick jag ner nya avsnittet av heroes,,  jag kokade nudlar och la mig i sängen igen och kollade på det, som inte var speciellt bra.. men men, nästa är nog bättre..  snön rasade samtidigt ner utanför fönstret, jag sov en stund, och begav mig till jobbet 2 timmar innan jag började för att kunan byta däck innan. vilket samtidigt var det läskigaste jag någonsin gjort i hela mitt liv,  jag körde i 30 hela vägen in o slirade ändå som en dåre, fyfan! trodde jag skulle dö alltså.. usch usch usch. väl inne var det dags för däckbyte,  fick sgtå i kö i ca en timme men gick bra, behövde bara betala 150 istället för 270 för att jag jobabde på coop, wohooo. skönt att ha dom nu, jobbet gick fort,  och nu är jag hemma,  körde som en segdeg hem i snöstormen.. hahaa. men men, bättre än att köra i diket :)  väl hemma IGEN hittadej ag min lönespec som redan kommit, får ut 12 000 vilket va mer än 3 00 över mina förväntningar så det gjorde mig sjukt glad :D så nu sitetr jag här med ett insalvat öga och är glad på mitt sätt. haha :D

sovdags <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: