2007-11-27
 09:51:38

helgen

nu vA Det ett tag sen jag skrev igen... helgen har iaf varit väldigt mysig och lugn på ett roligt sätt, haha! den har till ungefär 90% spenderats hos Barbro Lökman i hennes egna lya, med barbro & CG!
i fredags åkte jag till cg och åt en mysmiddag med hennes päron, hihi, väääärsta mys va det :) sen fixade vi lite och drog vidare till carro och förade innan vi sen skulel gå ut, då befann sig även saraparning där, vilket var väldigt trevligt att träffa henne också :) hihi. när det var dags att röra sig utåt kände både cg och jag att vi tappat lusten, min hals ahde börjat göra ont igen och camilla var trött, haha. så vi gick till cg och bäddade ner oss vilket var väldigt myspys! haha
på lördagsmorgonen kände både jag och cg föpr donken, haha! självklart, så vi fick med oss barbro och åkte förbi driven, hyrde film och la oss och kollade på den,, under filmens gång kom vi på att oj va mysigt det vore o ha en tjejkväll,  dricka mssa vin o spelak ort o snacka skit ungefäär :P haha, så självklart.  fixade oss iordning lite och började dricka, yey! hade en skit mysig kväll med en massa drick-kortspel-lekar, haha, vi gjorde vål på rödvin, sprite, ananas och lime, hahaha. det blev en del, ja! kom förbi två vänner till carro som var med och spelade, men dom drack vatten, hahahaha! spå stört, men roligt ;P när dom dragit poppade vi popcorn och lagade köttbullar och mackaroner som vi låg i sängen och svvullade i oss. muuuums! värre blir det,
på morgonen tog vi fram ben & jerrys glassen jag vart och köpt, mums! vi lämnade den efter ett ttag till carro och jag och cg gick och köpte pizza, hahahaha, fyfan!! som vi svullade i oss på två röda.. haha. sen gick resten av dagen åt att planera Camillas avskedsKALAS, hahaha, så sjukt roligt det kommer bliiii! :D 15 dec, boka upp det :D massa folk från olika håll och ja, sjukt kuuul ;P
igår bakade jag och mamma lussebullar, mumsi mumsi.

yey!

Skummet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: