2007-11-11
 13:25:21

helg helg helg

ja då, det var en mycket trevlig helg :D
började med jobb i fredags, sen fika med kära kusinen - Mel. va jättemysigt, roligt, haha. som vanligt. åkte hem, fixade mig i ornding osv för att sedan åka till jessica och typ, fixa lite mer och föra lite tillsammans med jessica, johanna, caro & fia, mys mys.  sen drog vi in till nivå 22 och förade lite till, möte även upp steffi på vägen, hihi! seeen drog vi då till barzelli, o partade loss, lite andra människor kom även diiiiit. mihihihih. sen kom även min smurfkompis, Fredrik,, dit.. .  och det slutade ju trevligt ;p hahaha.
fick förövrigt ännu en vagel lagom till fredagen som var mycket värre än förra veckan, men men, efter några glas var den bort glömd, hahaha. det var förövrigt snöstorm på vägen hem,. uggbugglugg
morgonen - förmiddagen - dagen spenderades då med smurffredrik, eller ja, vi sov väl ganska mycket, kolalde lite filmer osv :P THE HOLIDAY,, som inte var allt för uppskattat av någon annan.. haha.
sen avr det dags för mig att bege mig in til lstan för att börja mitt barnvaktande, av lillkussen hampus. vilket var helmys :) han vart väl lite arg någon gång men det gick över, haha :D skulle egentligen dragit till Johanan och er andra efter, men jag kände att det inte var någon ide, när jag va klar runt ett tiden..  och med sommardäck på bilen och en massa sönöande utanför fönstret kändes det inte allt för lockande, men jag hoppas att ni hade skitroligt, och johanna, jag kommer sakna dig såååå <3

Vi hörs.

Malin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: