2007-11-18
 01:18:59

hehe

igår va det utgång direkt efter jobbet, körde men härliga gula bil till Jessica (bilen som framdörrarna fryst igen på, så jag fick klätra in genom baksätet, hahahaha) fixade iordning oss lite och fick sen skjuts av Jessicas mooor till stan, yey. drack några drinkar på "barse",  där vi även mötte carro & fia. som förövrigt var helt dött, men vi körde ändå
"två gröna hissen tack!"
hahaha. han i baren fattade ingenting och vi stod bara där och garvade,, mihihh. drog sen vidare till claras.. eller, vi tog taxi till plattan, hahahaha, slappt värre, stog i kö i ca 1& ½ timme, och slängde ut två äckliga brudar som försökte tränga sig i kön, hahaha, med hjälp av vakte, yey! cooola tjejer. hahahaha!
fick dansa loss i typ en timme innan dom stängde (HAHA) och drog sen vidare till donken, mums mums, jag va hungrig! blev en relativt lugn kväll för mig, faktiskt, tro det eller ej, 2 drinkar och 2 glas vin under hela kvällen, wow.. inte allt för vanligt i min värld, haha ;P 
kvällen slutade hos jessica där man ungefär garvade sig till sömns, haha! 
upp till jobbet på morgonen, men lökman hade blivit magsjuk så hon fick stanna hemma, haha! en rallydag på jobbet, skönt värre!  mycket folk och mycket att göra, alltid bra!  efter jobbet bar det även idag av hem till jessica, för att hämta upp henne och sedan bege oss till Heron,, eller först hämtade vi ju upp lök-carro, och sen drog vi till Hero, YEY! för att se saw 4,, möhöhöh .
den va sjukt vidrig,, inte speciellt läskig, bara ÄCKLIG! Jessica och Lökcarro satt och draack blåbärssoppa,, hahaha, diskret, diskret!
Jessica slutförde sitt eget uppdrag i bilen på vägen hem då hon äntligen(!) fick visa sin vackra bakdel för hennes manliga vänner (&lökC) i den andra bilen, haha!!! wroooooooooooooooom.
förövrigt,, hmmm,  en skön o relativt lugn helg, behövdes nog för mig.. lite återhämtning.

förövrig kom det en kund och handlade lammmm-njurar av mig i veckan, och det va anog det äckligaste jag någonsin vart med om,  då va man nära att spy.. men fick hålla sig, va tvungen att gå ut och ta frisk luft efter det, USCH! dom va verkligen njur-formade, usch usch usch! mår illa bara vid tanken av det. bläääääääääää!

my name is man... LÖKman..

usch, att en lyckad kväll alltid ska avslutas med att han med stort H ska ta över mitt huvud. vad är problemet för mig egentligeeeen.  vägrab ara sluta tänka på det, varför varför varför är jag så oerhört störig.  ugg bugg.. bugg ugg.

hur som, godnatt.

för att säga som min kära lilelbror brukar säga

hej AXEL, ska vi slå VAD, jätte-HJÄRNA   !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: