2007-11-21
 22:24:08

:)

dom senaste dagarna har jag varit flitig,och fått en hel del saker gjorda!
Igår började jag jobba halv 7 ( ! )  vilket var väldigt tungt, haha, men det gick.. fixade tid till doktorn på måndag, läkarundersökning för au pair grejen,. jag var och fixade pass efter jobbet. Idag har jag varit och besiktat bilen, och på engelska möte och redovisat en bok. bravooo. 
efter jobbet igår okte jag och lise hem till henne hyrde en film och köpte ne massa godis, och tårta, hahaha!  svullona, lagom nyttiga som vanligt. när vi sätter på filmen visar det sig att den är på franska och inte bra alls, en annoslunda skräckis om man säger så:P
idag har jag varit ledig och mest pluggat.. skönt det med. :) men ja, ganska mycket fram och tillbaka,,
den 10e ska jag och Camilla se Silverstein! wohoo. upprätta gamla minnen och ja, mysa! :)
den 12 - 13 är det Lucia movienight som jag o cg va på för två år sedan, skitmysigt, så nu ska vi dit igen, hihih. myspys! :D



igår såg jag att "någon" skrivit på coops toalett "my name is man... - lökMAN" jag undrar vem deeet kan vara, detä r nog INTE JEssica. hahaha :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: