2007-11-15
 23:40:40

ännu en lång dag-

vad ska man säga, ännu en lång dag.. började med sovande, och väktes oväntat(!) av ett sms från min vän smurfen. haha. va ju trevligt.. sov vidare,, och började betala en massa räkningar/skulder till mamma. duktig malin! innan jag shoppat uppp dom.. haha, kolalde sedan på lite filmer,, bla filmen "att göra en pudel" som var sjukt rolig. haha. körde sen in till haninge för att fixa pass och shoppa lite (man måste ju få shoppa lite när man fått lön iaf (a)) sminkade mig för första gången på ungefär en vecka, vad fin och fräsh man kände sig :) härligt härligt.  väl i handen centum & polisstationen, ca 15.02 ser jag att passexp. stänger kl 15, jippie va roligt!  jag som äntligen tagit mig i kragen för att åka dit, men men. mer tid för shopping :P hahaha. slutade med ett par nya jeans och en hårlockare (i Lises ord dinkelsprätt?) haha, sen var det dags för jobb och jag fick alfons låten på huvudet, så gick runt och sjöng på den hela kvällen, hahaha, alla måste ju trott att jag va helknäpp, eller så är dom vana. :P roligt, på torsdagar varannan vecka får jag spendera min sista timme på frukten, vilket jag tycker är roligt! skönt att får göra nåt annat, haha. även fast tjejen jag jpobbar med bara garvar åt mig för att hoon tycker jag är så konstig. hahaha. ;P
körde hem på de hala vägarna, men det gick bra :)  dock har jag märkt att min framdörr inte går att öppna när det har fryst på,, hahaha, så jag får klättra in genom bakdörren, hahahaha, måste se rätt stört ut, tur att ingen såg (a)

igår va jag och träffade Camilla, alltid lika myspys, gissa vad vi gjorde? hahaha, självklart, åt skräpmat,, elelr ja, nu va det iaf grekmat, inte liak skräpigt som donken iaf, haha! kollade tv och bara hade mys :) hihi. jag valde första programmet = bonde söker fru, haha, mitt favo program, :D sen fick cg välja = Top Model, jaa, vi 2 är lika vi, hahahahaha :D

på vägen hem från camilla igår kom "woman" med wolfmother upp på iPoden.. och minnena bara välde upp... Hultsfred,,  som var den absolut bästa tiden vi hade tillsammans... våran "6 month anniversary" - då jag fick fred (somfortfarande sover med mig i min säng) och alla de där fina röda rosorna.. första gången han sa "I love you"..  vilket var efter nästan 5 månader tillsammans.. något som man verkligen kunde känna att han menade. .hur jag vaknade på morgonen, och vi låg och kollade i varandras ögon och så bara,, sa han det.. och jag vart så generad.. rodnade, skrattade och visstei nte vad jag skulle säga. ."you don't have to say it,, but that's how I feel about you" som jag aldrig någonsin kommer glömma..  hur ska jag någonsin kunna träffa någon som kan leva upp till honom,, allt var bara så,, rätt, och så annorlunda. ingen kan förstå hur mycket jag vill ha dig tillbaka.. och ändå har det gått så lång tid,, jag kan inte förstå det,, jag kan fortfarande ligga och gråta mig till sömns för att du inte finns här.. för att du inte ligger vid min sida oh håller om mig, sover sked och bara.. är där. lyssnar på mig, håller om mig, "the best thing is to feel you cuddle up next to me in the middle of the night" jag saknar det så mycket,, och jag kan inte sluta tänka på allt som hände för ett år sen,, med snön och allt.. det är så långt borta men ändå så nära,, att ta tåget till spånga efter skolan.. ibland önskar jag att jag inte minns.. men det vore väl hämskt att inte minnas,, vad riktig kärlek är..
vad tror ni händer när låten är slut,, haha. "something about us" med Daft Punk,, ännu mer minnen. så sjukt. .
I  miss you so much.

hur mycket jag än älskar dig cg, och hur mycket jag älskar att umgås med dig, så är deet alltid lika svårt och tungt när jag åker där ifrån.. alla minnen bara svallar, du & jag, jag & du, och våran dröm som kom i uppfyllelse, till 100% för dig men ja, jag är sjukt glad att vi gick igenom hälften tillsammans.. du komemr aldrig förstå hur mycket jag önskar att vi skulel gå igenom resten också.. det är så konstigt.. så mycket minnen jag inte kan hålla styr på.

det har gått så lång tid,, jag förstår inte att allt det här påverkar mitt liv så oerhört mycket fortfarande.. eller ja.. jag vill bara vara över det,, vilket jag kanske är ibland,, elelr försöker låtsas som om jag är.. menpå riktigt är jag väl så långt ifrån över det man kan komma.. och det är så sjukt, efter nästan 3 månader? borde det inte bara vara borta nu.. försvunnet och,, jag vet inte vad. för mycket minnen för mig.. allt är bara för mycket för att kunna glömma.. eller, problemet är nog attj ag inte vill, jag drömmer fortf. om att det ska bli du & jag igen.. hur ska jag bara kunna gå vidare,, ifrån den rätta? den första människa jag verkligen trott, och velat fortsätta och dela mitt liv med? jag vet inte vad jag ska göra av allt, alla känslor och.. jag vet inte,, jag ve t helt enkelt inte, det känns fortfarande så hopplöst. och något så sjukt jobbigt.

Vill bara ha dig tillbaka, vilket hopplöst fall jag är.

It might not be the right time
I might not be the right one
But there's something about us I want to say
Cause there's something between us anyway

I might not be the right one
It might not be the right time
But there's something about us I've got to do
Some kind of secret I will share with you

I need you more than anything in my life
I want you more than anything in my life
I'll miss you more than anyone in my life
I love you more than anyone in my life



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: