2007-11-07
 16:55:01

<3 Camilla

Cg skägg ägg camilla. vad ska jag göra utan dig sen? vet att vi haft en tung period och inte umgåtts som vanligt, men,, du har ändå alltid funnits där, och i mina tankat har du funnits all the time. visst kommer du fortf. finnas där.. men,, mer då?  kommer bli så sjukt ensamt. du & jag har gått igenom så otroligt mycket tillsammans, ska jag gå igenom det här utan dig nu? helt själv.. hur ska det gå?
vi är ju,, CG & Kede. haha! du kommer finans i mina tankar nät intill jämt, och jag kommer sakna dig något otroligt. mår dåligt vid tanken att jag intek ommer ha dig vid min sida, och du förstår inte hur mycket jag önskar att jag hade varit vid din sida.  men saker och ting kan inte alltid sluta som man vill att det ska göra.. hur som, vi måste hålla kontakten. vi kommer ju komam till varsitt nytt ställe.. och då kan vi ha varandra.. vi kommer förstå varandra,, men du kommer ju iaf ha folk du känner, jag kommer inte ha någon :S och vi får hälsa på varandra. kan ju inte vara så långt om jag nu hamnar  där jag vill hamna :)  och se Simple plan konserterna på båda ställena. hahahaha. vara dom vi brukade vara.
Camilla Griffel, Jag älskar dig något oerhört. <3
tanken av att inte ha dig här vid min sida gör mig skakis-


CG
PUBLICERAT: 2010-07-30, 10:43:10

Kollade igenom din blogg och hittade detta... shit pommes vad länge sen!!!



Saknar diiiig! Alldeles för många veckor sen vi sågs!



LOVE <3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: