2007-11-22
 10:11:17

- - -

usch.. nu fick jag en såndär konstig magkänsla igen.. hade världens verkligaste dröm om L. usch va ont det gjorde  att bara.. jag vet inte vad. . usch o fy.ibland hatar jag drömmar.  sen när jag går upp och ska äta någon frukost, ser jag att flingorna vi har var e xakt dom han alltid hade, haha. .  och ne jäkla massa minnen. allt för många minnen. och tillråge på allt satt både manna och papap och frågade ut mig om honom igår, hur mår han, vad gör han, hälsa från oss och bla bla bla. fattar dom inte att det bara är jobbigt och får mig mer nere när dom frågar sådär. Första pojkvännen som mina föräldrar verkligen tyckte om.. elelr ja, hela min familj. var inte bara jag som var fäst vid honom ;)
hur som så slutade det med att jag skrev ett mail.. jag som hade sagt till mig själv att inte göra det, att han fick va den som skulel skriva nästa gång. usch fyfan hej .
jaja .va gör man inte. ska nog lägga mig ner och kolla på någon film för ovanlighetens skull.
lök lök



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: