2007-05-30
 21:54:07

>> 64 Tallinn & Hultsfred

jag är så otroligt glad nu för tiden! springer runt och sjunger, skrattar, ler och pratar på som aldrig förr. Jag trivs verkligen med mig själv på ett sätt jag aaldrig gjort förut, och det är helt otroligt skönt! är så glad!
Just nu har jag så mycket att se fram emot, vilket gör mig jätteglad :) först och främst:
Imorgon 31/5 - Tallinn med Familjen + släkt för att fira mormor som fyllt 70, ska bli sjukt roligt! shopping, god mat, party party! och något som sätter guldkant på det hela är att älsklingspojken ska följa med :) ska bli jättemysigt! hem kommer vi på lördag. så ja, ni lär väl inte höra ifrån mig på de dagarna :P :P dessutom ska jag även fixa mina naglar imorgon! :) ska bli väldigt intressant och se resultatet :)
Tisdag 5/6 -  STUDENTEN!!!!!!!!!! Ska bli så sukt roligt, jag camilla i våran snygga bil o massa annat skojs. Champange med sugrör och allt annat. hahaha. jag ser fram något sjukt emot det!
Onsdag 13/6 - Camilla och jag köpte idag våra tågbiljetter till HULTSFRED! så nu är det bestämt, vi ska DIT!!! :D sjukt roligt ska det bli att åka dit med världens bästa camilla :) finns ingen jag heldre skulle vara där med, du och jag är nog perfekta för att vara där ts, med tanke på våran musiksmak och sådär ;) Och våra älskade pojkar kommer ju också¨ner på torsdagen. hihihih. kan det bli bättre? :)

kan det vara bättre? jag är så glad och nöjd med allt just nu, så lycklig! <3


Puss och fluff
/ maLin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: