2007-05-27
 22:19:06

>> 63 - inte långt kvar

snart är det dags för studenten,. bara en vecka kvar på tisdag,, fyfan,,
helgen har varit en enda stor orkan, blandning. haha. i fredags åkte jag och L in till stan för att leta studentklänning, vilken otroligt härlig fluffis jag har, ett riktigt bra smakråd o ja, rolig att shoppa med, vilket gjorde mig ännu mer glad. hihih.vi gick runt lite, provade några olika, och hittade en klänning på NK, inte allt för dyr hellet :) vilket gjorde mig jätteglad, den va jättefin, o alal som sett den har sagt det, (om dom är ärliga vet jag ju dock inte, ha ha ha) gick vidare till banken, och sen för att leta skor till klänningen, som vi hittade i första affären vi gick in i, scorette, även  skorna hittade L utan mig, och dom va jättefina, dock lite dyra för min smak, kostade ungefär lika mycket som klänningen, haha, inte riktigt, men nästan. efter det vart vi hungriga och bestä'mde oss för middag, L ville ha sushi (ugg blä och fy) men jag fick ge med  mig, så vi gick igenom hela sthlm i jakt på en sushi bar, men hittade den första halvtimmen INGENTING, men kom sedan till ett jättemysigt ställe på kungsgatan med asiatisk buffé(även sushi) så vi satt där på uteserveringen och hade överdrivet mysigt :) var på jättebra humör och åt ihjäl mig, och drack jättesmarrigt vitt vin till :) en massa glass till efterrätt och, mums :)
efter det va jag på läskigt bra humör och kände bara hur oerhört kär jag var, så gick där i min jättefina sommarkläning, hoppade omkring lite och va bara överdrivet lycklig. Jag älskar dig L.
vi mötte sedan Esset m. vänner vid rådmansgatan för att sedan bege oss till Erotikmässan, HAHAHA. sjukt jävla roligt va det. dock fram till L upptäckte att han tapapt sin plånbok och vart på urdålkigt humör, dock fick han tillbaka den, utan pengar o busskort. hmm, så det förstörde väl hela kvällen, köpte iaf lite roliga grejer.. :)
åktew sedan hem till fluffisen och sov, med ett roligt stopp utanför spånga gymnasium, HAHA!
gick sedan hem o sussade sött!
va tvungen till o gå upp tidigt för o bege mig till COOP för att jobba, där jag mötte lise som  ven skulel jobba :) dagen gick väl relaltivt fort, och fortsatte sedan med bio med LISE :D nya Pirates.. haha, jadu. den va väl inte allt för bra, dom andra va hundra gånger bättre, den va lite seg och långtråkig, hände inte så oerhört mycket, men självklart va de nfortf bra, men ja, inte som dom tidigare. haha
åkte sedan hem till lise o svullade lite chips. hahaha. vi är bra! innan bion åt vi donken, hahahaha. sen sussade man gott :D
åkte sen på morgonen, (när lite började jobba, HAHAHA) men innan solade. sen begav jag mig till L. va där en stund med honom, sen åkte dom ibväg o jag o CG låg ett bra tag i solen, och jag har blivit helt bränd av allt solande, först solarium sen ute, hahaha, herre gud.
gick netr o handlade lite blommor o kort till våra mödrar (haha), och åkte sen hem, mamam vart jätteglad, o särskillt föär kortet, som jag misstänkt, hihi :) det va bra! sen åkte familjen till mormor för att äta middag, oerhört god mat, oxfilé o färskpotatis o grejer, mmmmmmmmmmmmums, vill ha mer nu när jag tänker på det, höll på å spy för jag åt så mkt efter, hahaha,. blörjar fan bli lite rund,
nu är det sovdags! :)
puss Puss

/Mulf



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: