2007-05-23
 22:04:24

>> 63 - glada dagar


GRATTIS MITT LILLA ÄGG!! nu ör du 19 :D

jag har varit så sjukt glad de senaste två dagarna, har gått runt och sjungit hej vilt och varit jätteglad, känns mycket bra! även fast jag saknat min lilla puffinuffis. tur att man har freddie :D
idag.. träffade jag camilla. vi gick en prommis och hon fick sin present, hihihihin. + 3 röda rooosor. så ja, du vet ju va det betyder ;) ;) ;)

sen bokade jag tid för att fixa mina naglar, och hos frissan :D så nu är det skönhet på g-. hashaha- snart är det studenten jööö.
på fredag är det dags för att shoppa studentklänning, jag o L ska ut på stan och leta, (urgulligt att han ville följa med, jag frågade inte äns o han fråååågade om han fick o han villlleeeee) haha, blir glad över sånt. och sen lite skor o så. ,så det ska bli kuuuul :D efter det är det erotikmässan som gäller :D
hahaha, lördagen = jobb på coop. efter det ska jag och lise på bio o se nya pirates filmen,  woho :D ska bli skitkul :D

får se vad som händer sen, i morgon ska jag storstäda mitt rum o tvätta ännu mer, sen ska jag upp till dagis o hjälpa mammaz o hälsa på alal små sötnosar, älskar fan o hälsa på där, ungarna är sååå söta ! :D
sen ska jag in till coop o jobba, för att sen åka till L, som jag inte träffat sen i söndags, buhuhu.

och nu kom jag på en väldigt rolig grej som jag har glömt o skriva här, den handlar om i söndags.
Jag och camilla var på Camillas kompis MArtinas studentskiva på April, det var ett ganska kort besök (och ja, månag var väldigt cooooolt utklädda), vi begav oss till centralen för att åka till spånga, då vi fick syn på en såndär godis automat, och jag kom på att jag hade 20 kr, så jag köpte först och främst en liten chips påse för 10 kr, och upptäckte sen att det hängde en daim löst, som fastnat när någon innan skulle köpa den, så vi båda börjar butta och försöka jojja loss chokladen, som inte funkar, och vi ser att OJ, jag har 10 kr kvar, och camilal hittar 4 i  sin ficka, vi kan köpa två daim, som enbart kostar 7 kr styck, så vi köper en, med tanke på att båda kommer ramla ner då (även den som satt löst) men avd tror ni händer, jo, den vi betalar fastnar. då vi blir helt hysteriska och börjar gunga och putta på automaten, OCH! vad tror ni händer, jo, chokladen ramlar ner,, OCH PENGARNA. så vi står där med två daim och har betalat för.. Ingen? vi lägger ner pengarna igen, och åter igen fastnar chokladen, så vi lägger ner nästa aprti pengar, och nr ett ramlar ner, men den sista siter kvar. vi blir helt skogstokigta, och puttar och puttar och puttar, då vi ser att automaten säger "upprepa val" och vi upprepar, och chokladen ramlar ner, och nr två fastnar, IGEN! hahahahaha.  vi puttar o den ramlar, så där står vi, med 5 daim, varav två betalade. det var en rolig boxningsmatch med automaten, hahahaha :D

Puss Pussssss

/ maLin


hultis
PUBLICERAT: 2007-05-25, 20:12:27

Hörru, va det dendär selecta-automaten på söder, för den ville inte släppa ifrån sig min påse med nötter som jag hade betalat för heller! haha :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: