2007-05-15
 12:45:41

>> 60

tiden går snabbt och man känner hur man böärjar vänja sig vid allt, och det blir, vanligt, gillar det inte alls..
helgen har inte vart allt för rolig, en sjuk och lättirriterad älskling som man fått pyssla om, tur att han är tacksam iaf. haha!
igår slutade med att jag stannade kvar med L som fortf. va sjuk. inte så mkt mer.. vi gjorde lassagne tilllsammans som vart, helt ok, inte direkt den godaste man ätit, inte riktigt, min smak. men ja, helt ok :P
dagen innan gjorde jag min favopasta som var destobättre. hahaha :D

ikväll är det dags för lises studentskiva, förferre i hennes lägenhet med marty och ida, men inte lise då, hahaha. komiskt komiskt. sen hamnar man väl antaglkigenm hos L igen då. hua hua. jag ahde planerat att jag skulle gå på tre studentskivor (min egen inräknad) me ndet har slutat upp med,, 6 tror jag det blir.. hahaha. ugg bugg,
fluffelifluff.
fick första lönen från coop idag också, kan ju bara säga WOHO hela 4774 kr efter skatt,  och det enbart för i aprill, så jag inte jobabde direkt mkt, HOHO jaja.

PussFluss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: