2007-05-08
 22:00:28

>> 59 - obeskrivligt

haha, jag är berusande kär, kan ni tänka er! det kan inte jag, för så här har det aldrig aldrig aldrig varit.
jag ska försöka ta upp mitt vanliga jag o skriva så ofta jag kan, veckan är full av jobb, jobabde igår på coop, jobabr idag och  imorgon på Ica, och jobbar torsdag fredag på Coop. pengar pengar, mkt bra! 
jobbade på ica idag, första gången på läskigt länge, kommer knappt ihåg  den kassan, trots att den är 10 ggr enklare än den på coop. haha
tidigare idag va jag på mammas jobb och hälsade på, alla söta ungar. hade väl ungefär 5 st som sprang efter mig på tåg vart jag än rörde mig , hahahaha, fick mig många goda skratt av dom små sötnosarna! 
imorgon ska jag till skolan, första gången på väldigt väldigt länge, ge mig en applåd :D hahahah

pusselipuss, 

ps. snart är det dags för studenten, intresserad av slutskive biljetter? hör av er. hur som är ni jättevälkomna på min studentmottagning, allting äger rum den 5e juni!  ds



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: