2007-05-07
 22:42:46

>> 58 - kärlek på hög nivå?

oj oj oj, va ett ta sen nu, har hänt en hel del. hahahaha, vet inte vart jag ska börja så blir väl den här veckan som vart, veckan innan den var sjukt rolig, men jag orkar inte ta upp det nu.


haha. 6 månaders dag i torsdags, så otroligt mysigt, jag och camilla överrraskade med en jättefin middag och TÅRTA. hahahaha. blwev sönder mobbade av dom andra , men våra små sötnosar uppskattade det otroligt mycket :) jag och min lilla fluffis gick upp till hans rumt där ett stort paket och en massa rosor väntade på mig. även världens gulliugaste kort. fick en supersöt nalle som vi döpte till Fred, haha, så oerhört gulligt. en liten- L som j ag kan krama när han inte är runt omkring, som han skrev i kortet. hihihih. kortet va helt oerhört gulligt och jag är sjukt glad över allting :) Jag har världens underbaraste pojkvän.
jag jobbade fredag lördag, mötte upp L i haninge efter jobbet på lördagen och vi begav oss, efter ett snabbt besök på lillebrors konsert, hem till mig. där det som vanligt när L är på besök börjades korkas upp med vin och annat smask. Det slutade med ett parti Fia med hutt och en dyngrak Malin, HAHA. fin fint. allt kändes helt och hållet underbart.
kollade lite filmer och hade mys på söndagen innan jag for till jobbet, och L stannade här hos mig, åt en snabbis n'är jag kom hem, myspys. bestämde oss för att ta en senare buss till honom. vi åkta med 23.307 bussen från mig, vilket betydde att vi skulle va hos honom runt 1, om vi inte hade somnat på tåget och vaknat upp i barkaby. kuljul-. letade rätt på en taxi och kom till slut hem till honom runt två skulle jag gissa. aningen trötta ochj somnade som barn.
imorse va jag och cg på väg hem till henne för o fixa klart projektet, då vi ringer natalie för att se hur allt varm ed henne, vilket inte var allt för bra så det slutade med att vi träffades i stan och tog en fika och pratade om allt. sen begav jag mig till jobbet. och nu är jag hema, skönt skönt, ska lägga mig ner och sova med min älskade freddy och drömma om L ;) hahaha.
förresten, jag måste va världens säm,sta blomskötare eller något, men jag trodde faktiskt inte det här, jag ställde mina rosor i en vas fylld med vattern, när jag kommer hem idagär den TOM, fanns inte en jävla droppe kvar. hade ingen som helst aning om att rosor drack så förbanant med vatten., så nu är dom typ döda, bra malin. bra, HAHA

Puss o gull

Malin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: