2007-03-31
 09:11:37

>> 48

JAG HATAR BLOGG.SE! hade skrivit ett jättelångt och känslosamt inlägg som försvan, jävla skit cp.

den här veckan har varit hur tung som helst. klarar inte av det här länge till, kan det inte bara vända och börja gå uppåt snart?Jag vill bara att dwet här ska hjälpa mig, så jag kan ta taag i mitt liv och sluta med det här. gick och pratade med rektorn igår vilket kändes någorlunda bra, fick dock en cp attack eftyer då hon talade om för mig att man inte längra kan plugga på komvux direkt efter skolan, utan behöver  ha fyllt 20. skitcpn.
är trött på att vara såhär, allt är så oerhört mycket tyngre just nu, att gå upp, vara i skolan.. men jag får stå ut., två veckort, hoppas inte det tar längre tid än så.

förövrigt. börjar jobba på coop på måndag :). hoppas jag känner mig piggare tills dess. men jag borde stå ut.  idag ska jag jobba på mitt Ica, vilket jag även gjorde igår och förrgår, det är TUNGT. men jag tar mig igenom dagarna, idag känns det dock värre, är extra skakig och känner världens klump i magen. får se om jag orkar hela dagen idag. känns faktiskt inte så just nu.

Jag försöker bara bry mig om dig vännen. jag är ledsen om jag lät negativ igår. men jag bryr mig bara. just nu innan kändes allt så underbart mellan oss och jag är så överdrivet glad att jag har dig. Jag vill ha kvar det.
jag hade världens mardröm om oss, vi möttes i Kista C för att sedan gå vidare någonstanns. vi pratade om igår, och började tjaffsa, jag sa något väldigt o trevligt och du skrek till mig "Jag förstår inte hur jag har stått ut med dig så här lång tid"

ska övningsköra till spånga efter jobbet, känns konstigt. jättekonstigt,,

köppte en prent till mig själv igår, för att pigga upp mig lite. haha. ganska roligt, haha.

Puss - maLin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: