2007-03-23
 15:47:42

>> 46

härliga dagar!
fick alla mina hm-kläder igår, hipp hipp hurra för det :D
utgång ikväll, härligt! :D Sandra o hennes vänner ( ? ) och Lise, härligt! har inte vart ute på länge känns det som så kan nog bli roligt! :) eller, det ska bli!
sitter här och funderar på vad man ska ha på sig, vilak problem man har? haha, kom just på att jag skulle fixa upp mitt hår så det blir ltie lockigt, fortsätter snart o skriva!
här igen! :D satt upp håret i fina små.. vad det nu heter, rullat upp det så blir det nog finfint sen :) lockigt o bra iaf.  vad sjuttun ska man ha på siiig.. alternativet jag tror just nu är rutiga korsettaktiga saken och matchande diademet o nå jeans.. funkar ju alltid.  blir nog antagligen så
ska till Lise runt 6, ska försöka få papppppa o skjutsa mig! :D eller, övningsköra lite, haha! :)
övriga helgen.. skulle äta middag med L på lördag tror jag, yeah yeah. och övningsköra är inplanerat. plugga! samprov på måndag ju. önska mig good luck.

23 maj..

/ MUFFLON



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: