2007-03-17
 16:52:45

>> 44

slutet av veckan fortsatte fint. torsdagen stannade jag hemma och kopm försent till min körlektion, åkte sen vidare till L. då han nästan direkt drog upp mig på sitt o berättade den stora nyheten, han ska troligtvis stanna till november. Han var oerhört glad när han berättade det, och självklart vart jag det också, men visste inte riktigt hur jag skulle reagera. hur hårt kommer det inte vara då.. kvällen fortsatte bara allmänt underbart. kändes jättebra. har kommit till nåt konstigt stadie då jag bara saknar honom hela tiden vi inte är tillsammans. ganska irriterande faktiskt!

Fredagen, alltså igår, fortsatte lika underbart hihi. svårt att gå upp, men träfffade Camilla och blev piggare! :) planerna var att vi skulle åkt och sola, men jag glömde helt och hållet bort det, så vi åkte direkt hem till CG och hyrde film, eller filmer, Saw III och the grudge 2. hahahaha. samtisdigt som vi köpte godis och jag köpte mat, jävla onyttigt unge! haha. blörjade med SAW, som bara var oerhört vidrig, utan handling, filmerna innan tycker jag har varit, äckliga, men med bra handlingar. den här var bara för mycket, äcklig. blev bara äckalnde. Vi fortsatte med The grudge 2 som vaa uuuurläskig, vi satt o skrek i kör igenom hela filmen (hahha), den va verkligen jätteläskig, men ja, aningen konstig. hängde inte riktigt med i handlingen på vissa delar, men läskig va den! haha.
sen gick vi ut på en liten vår-promis, pratade en massa roliga gamla minnen, och fick sedan för oss att gå på bio, haha! så vi åkte in till stan runt 8 och såg Blood diamond, läskigt bra, hämsk, och "tog en med storm". usch, kan inte få ur vissa bilder ur mitt huvud, den var hur som väldigt bra, verkligen värd o se!
fortsatte sen hem till CG och sussade där, vilket var ungefär hundraår sen, hahaha, gjorde det jätteofta förut kändes det som, o nu va det jaf 4 månader sen! hahaha, MYS!
'
men jag var tvungen o gå upp tidigt, för idag skulle jag ju ´jobba. så har jobbat sen 10 imorse, och lika dant imorgon, 10 -1620. pengar pengar :D och nu är det dags för psykologihemtenta! ;p den du., önska mig lycka till

så imorgon fortsätter alltså med jobb, efter det blir det direkt till L. hmm :P men men :) mys

PUSSAR / maLin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: