2007-03-14
 22:17:59

>> 43

idag är det min Mormors 70de födelsedag. Grattis till Dig. det firade jag och släkten med en jättemysig middag på "Greken på hörnet" jäättemysigt och helsmarrigt, grekiskt är absolut min favoritmat.  Jag åt souvlaki fyllt med fetaost, jättesmarrig grekisk potatis och tsatziki. kan det bli godare, smarr smarr. avslutades med grekiskyoghurt, vahlnötter och honung,  mättheten tog över, haha! men var en jätte mysigkväll, och kul och träffa min helsjuka släkt! I present fick mormor att hela släkten ska åka till Talinn 1 juni. haha, det kommer nog bli oerhört kul, det är ju även då L antagligen ska följa med, Haha, stackarn, först min sinnessjuka familj, hur kommer han reagera med resten av släkten, haha,

dagen började med programering, gick väl helt OK, fortsatte med lunch och umgicks litem ed peggo. hände en hel del, och jag vill att du ska veta att jag fuinns här cg. vad som än händer <3
åkte och köpte 10 röda rosor till Mormor, haha, romantiskt ;), åkte sen till mormor för att gratta henne, åkte hem och vilade, och bar sen av till middagen.

vädret har varit helt och hållet underbart idag, våren är här, och jag blir så oerhört glad, vårkänslor. underbart!

sovtajm.

/maLin


hultis
PUBLICERAT: 2007-03-15, 18:26:32 | URL: http://pixelpinglan.blogg.se

Så roligt att L kanske följer med! :-) väldigt seriöst ;) hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: