2007-03-08
 21:42:22

>> 41 - tillägnad en vän.

jag vet inte,
konstigt om du & jag inte kommer vara i det här tillsammans längre, det  var ju våran grej. och det har räddat så otroligt mycket, och gett tillbaka en utav mina bästa vänner, och fått oss att växa och bli så oerhört mycket starkare, närmre & större. Jag har Lärt mig uppskatta och förstå hur mycket du fakitskt betyder för mig. Jag är så oerhört glad att det här hände, allra mest för det som  hänt mellan  dig & mig.  Det betyder mycket, så oerhört mycket. min rädsla ligger nu på att det här ska sluta där  vi började. Jag vill kämpa och behålla, bevara.  det kommer vara ensamt utan dig i soffan breve,  <3

Jag finns här hela tiden, när som helst, var som helst.

/ Malin


CG
PUBLICERAT: 2007-03-10, 14:14:31

vi fixar de här kudde! (L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: