2007-03-05
 19:24:47

>> 40

va  ett tag sen nu.  har väl inte hänt för mycket.  var på en andra arbetsintervju på Coop vilket  kändes jättebra, är bara o hoppas på attt jag får det. :)
helgen var underbarmen tilloch från förskräcklig. jobbade fredag och lördag, direkt efter jobbet på lördagen åkte jag till spånga och mötte  CG på pendeln. korkadae upp och fixade  oss i ordning för kvällens utgång, som blev nån jazzklubb, haha, va fett roligt ställe. trotts en del  tjaffs och skit va kvällen tillstörsta  d el bra,  och jag hade riktigt kul skaka loss till 60-tals hits med fotoalbumet rödtröjan och L. haha. Blev ett besök på donken och  sen tillbaka till spånga. söndagen fortsatte jättebra och jag hade en helmysig dag :)
slutade lite  konstigt men jag tror det löste sig.


skola imorgon, sen  träning!

Puss
/malin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: