2007-07-26
 00:45:11

>> 72 - KÖRKORT =D

idag har varit en underbar dag, helt sjukt b ra! :D
gick upp 6 och åt en ordentlig frukost, för att sen bege sig till nynäshamn med far, där vi köre runt i en timme, fram tills klockan blev 08.45, då det var dags. efter en 30 min lång uppkörning satt man där i bilen tillsammans med den trevliga mannen jag kört med, spänningen var olidlig, trots att jag var 99,9 % säker på att jag inte skulle klara det efter mina fina tabbar. med  gravallvarlig röst sa han sen, jag har valt att godkänna din körning. jag satt där och vart helt paff, sen blev jag så oerhört glad o jag vet inte hur många gånger jag sa tack o bara va helt tilöl mig, sprang till pappa och skrek.. HAHA- kastade sedan övningskörnings skylten åt skogen, hoppade in i bilen och åkte för att köpa en tårta. kom hem, satte mig vid datorn för att kolla efter bil med mor & far, fikade med familjen och mormor o morfar som kom och grattade-. :D sen tog jag bilen upp till dalarö för att fixa lite smått och gott, första gången man körde helt själv i en bil, haha :D kändes tufft. och aningern nervöst ;) kom hem, fixade o trixade lite för att sedan åka till jobbet, eller köra, helt själv igen, hahaha. kändes så oerhört, speciellt, overkligt! köra till handen med egen vald radiokanal (STUDIO) volym av egen smak och bara sitta och sjunga med, hahaha. den ni :D  väldigt speciell känsla första gången, fatta va skönt o kunna köra till jobbet :D
när jag sen kom hem hade mamma och pappa fixat klart io mitt rum, som är så oerhört fint, jag är sååå nöjd, ommålat, och bara helt och hållet hur bra som helst. skitsnyggt! känns helt och hållet anorlunda, jättehärligt :D

en superbra dag, på fredag ska det firas :D
jag och lise ska ut och äta middag först iaf, som va bestämt innan, ska bli helmysigt :D sitta på uteservering (förhoppningsvis) äta gott och dricka vin :D
efter det ska folk hänga med ut, vart är icke bestämt än. ska bli sjukt kul, har inte vart ute på aslänge :D om ni vill hänga på så är det bara o höra av er :D

Krääääääääääääääääm
världens gladaste MALIN


(25/7 - 07)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: