2007-07-17
 22:08:51

>> 70 - en härlig blandning.

några datum har flutit förbi, men nu försöker jag skärpa mig, jag jobbar som en lurk och har inte mycket tid över, när jag kommer hem somnar jag i princip. haha.

förra veckan var en bra vecka. älsklingen kom hem på söndagen, så jag åpkte dit.  han stannade hemma på måndagen o vi hade en heldag tillsammans :) veckan flöt på och det var väl inget speciellt. haha
förutom att, fredagen var superbra :) träffade Parning för första gången på väldigt länge,. gjorde mig super glad :) var så härligt att höra hennes ljuva stämma igen,  att sitta där o uppdatera varandra och prata alla roliga minnen. kändes oerhört bra :) drack vin, och jag tror att jag drack mitt livs första 3,5a hahaha. roligt roligt :)
jag mnissade tåget till älskisen med en sekund så fick sitta på centralen o löka en halv timme för mig själv,  men kom till slut dit och jag var bara allmänt glad, låg o pratade på om allt  emd mig o sara, någon blev liiite trött på mig, hahahaha. han ville ju sooovaa, men efter ett tag vart han jäteglad för min skull o låg där o pratade på, hihih. jobbade lördagen, o efter 100 planändringar slutade det med att jag åkte till L och var allmänt sur för att mina gulliga planer blivit ändrade, när jag köpt mat för en väldans massa pengar o grejer.. men det löste sig- och blev väl, relativt bra ändå. söndagen var väl inte så speciell dock, men middagen blev bra :) l fixade ett mysigt ställe där vi kunde äta för oss själva (så söt!) och jag fixade en smarrig middag.,  när han åkte natten mellan söndag o måndag käåndes det inte speciellt jobbigt.. nu börjar det dock kännas, saknad, jag känner mig allmänt ensam. och otrygg, men det kan nog vas bra på sina sätt.  ägna tid åt annat och få sakna varandra. :) men känns tungt, för jag saknar honom verkligen verkligen redan. men snart är det över.
familjen som varit bortresta kommer hem imorgon, ska bli jättehärligt, slippa känan sig så ensam, har dock bara sovit hemma själv i 2 nätter, haha!

ska försöka vara lite bättre på det här nu.


lök lök


Sara
PUBLICERAT: 2007-07-18, 09:42:15 | URL: http://prestiqe.blogg.se

Norris Hemmis AB :D
har saknat dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: