2007-07-05
 21:47:39

>> 69

va ett tag sen, ja. har haft för mycket att göra, helt enkelt. jobbat ihjäl mig, haft mys med mamma, en massa shopping o godgrekisk middag, muuuums. myst med fluffen osv.

igår hade jag en heödag med lillebror i stan, va helmysigt :) bio o shopping o lite sådär :) sen bar det av för att fira lillkussen som fyllde 2. hihihih. världens sötaste måste då han vara.och han som precis har fått en jättesöt lillebror, som är hur mysig som helst, fick gå runt med honom i famnen hela igår, gud vad jag vill ha en liten beebis. så över söt. va en helmysig kväll som fick mig att inse ännu mer hur mkt jag älskar barn :) hihi.

vad mer ska jag säga. saknar älskligen som är i Roskilde right now. vill bara ha honom här o känna närheten liksom. haha. men jag har ju fred :D

pusshejj.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: