2007-01-30
 17:04:15

>> 28 -underbar helg

en helt otroligt underbarhelg, bortsett ifrån hur bakis jag var i söndags :P har aldrig mnått så otroligt dåligt dagen efter, men tror migm det var  värt det  :D
jag o cg  var o  storshoppade på lördagen, fortsatte med förfest hos Aust. riktigt roligt, många roliga,  och konstiga samtal :P hela gänget fortsatte sen till 360, efter en händelserik  resa :P där vi sen mötte Martina & co. hihi, riktigt kul o träffa alla dom som firade martinas födelsedag :)
hade jättetrevligt med E, roligt, o hahaha.  hade en  massa roliga samtal  som jag  inte  f ullt ut kommer ihåg, men det kändes  skönt att vi  pratade om en massa saker, o  det är jag riktigt glad över. åkte hem till honom, och vaknade som ett  vrak påsöndagen, så jag missade  middagen med f amiljen :(  trist. Satt med svensken o knivmannen o deras vän o  pratade en massor, vilketvar väldigt UNDERHÅLLANDE, roligt o intressant, mysigt :) har aldrig f attat hur snälla domdär är.. :)
hade ne helt underbar helg tillsammans  med E, ingenting kunde varit  bättre. han stannade hemma på måndagen ochvi låg först hemma o bara möööös. sen följde han med mig till tandis, och giss avad, JAG  SKA FÅ TABORT MIN TANDSTÄLLNING NÄSTA VECKA!  :D :D :D hihi, jtteglad.
sen  fortsatte vi med att åka itllstan för  att äta middag,  så efter lite b eslutångest slutadedet med min  förstaIndiska middag. så  mysigt, och  SÅ GULLIGT. har lite svårt för  o bli  bjuden påmiddag, men det var läskigt mysigt. och allt känns helt underbart. och  riktigt gott! ;)
vi  fortsatte hem  till honom därvi somande som ungar, efter en masssa prat om  hur underbar helgen har varit!
nästa helg ska vi åka skridskor,  och sen ska han komma hem till mig :) hihi.

/ maaaaaaaalin


Hultman
PUBLICERAT: 2007-01-30, 18:35:26 | URL: http://pixelpinglan.blogg.se

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: