2007-01-25
 18:01:02

>> 27

åkte till E igår efter jobbet, möttes  av någon som låg o snarkade i soffan, så söt. :) hade literoliga samtal, och ja, dom ska med ut på lördag!  det ska bli riktigt roligt!

lön idag, HÄRLIGT! 4900 efter skatt. skulle fan fått 7000 om inte dendär äckliga skatten skulle finnas. hahaha. men men, nöjer mig med  nästan 5000 :D
efter sam mötte jag cg, och vi fuskade lite o började shoppingen lite idag ;) haha. storshopping på åhlens,  en massa ansiktsprodukter smink  o ja, lite sådär :D En BH på rea på hm blev det också, precis en sån jag letat efter. haha, för 40 spänn, härligt!
Fortsatte med Donken, sen bar det av mot east street, jag skulle köpa 2 kulor, en till ringen o en till den vanliga grejen. o cg en kortare grej, vi åkte  sne o solade, sne hem, o nu ska jag laga mat :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: