2007-01-24
 11:40:41

>> 26

jahaja. nu sitter man här, inte så farlig träningsvärk idag faktiskt, trotts den otroligt jobbiga träningen igår, känns riktigt bra att man kommit igång med den iaf!

idag kom man till skolan, eller ja, jag kom  till slussen,  dåCG ringer o säger att lektionen är inställd,, och att sista  lektionen tydligen också  var det. kul jul! ingen skola, åkt dit i onödan, IRRI. så jag och cg satt på centralen en timme o babblade på, eftersom jag missade mitt tåg precis, vi pratade  på so m vanligt om allt mellan himmel o jord. sen fick man ett sms av E, så skadit efter jobbet.. känns lite tungt, men  vet intenär vi komemr s es nästa  gång så fick väl ta en chansning. :P vilket också betyder att jag missar kvällens Power yoga,  vilket är jättetråkigt :( får  bli nästa vecka..

imorgon = lön, JAG LÄNGTAR. jag  ska först ha samlektion, sen ska jag o cg åka o fixa piercingkulor o lite  så, o sola, o kanske kola på lite smink, hi hi hi. härligt! hoppas jag får en ordentlig, FET lön.

Lördag=  SHOPPING. till en början, tror planerna är att JAG & CG först ska åka  till Sthlm outlet i barkaby med mamma o kolla på lite kläder, o jobba oss in til lstan efter :D HÄRLIGT.
sen    har vi tänkt att sola, för att sen förbereda oss  för kvällens utgång, 360!!!!! :D och Aust ska antagligen följa med, hihihih :D kommer nog bli asroligt, en massa andra människor också, (MARTINA, om du läser detta, 360!!!!!!) hahaha.

PUSSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: