2007-01-22
 21:40:26

>> 25 - snö

det har äntligen blivit vinter, och det kommer hållla i sig veckan ut, vilket är otroligt mysigt, en  veckas   vinter, sen kan det bli vår för min del!

Har haft en underbart mysig helg. Fredagen var väl ioförsig inte allt för mysig, jobbade och la mig tidigt, var  skönt, och sov ordentligt. Gick upp tidigt och tränade på Lördagen, bar mig sedan av in til lstan för att åka skrillor med Parning&CG. va helt otroligt jättemysigt! :) va många år sen jag stod på ett par skridskor, så det var sjukt roligt! :D trotts en otroligt äcklig människa som inte kunde  sluta glo på mig och mina,, ben? hahaha. äckeljävel. vi begav oss sedan till Gallerian och draack lite te, och jag  och CG fortsatte sedan resan  till  Aust och spånga. och jag fick träffa en eeefterlängtad E.  hade helt otroligt mysigt :) och allt kändes jättebra. snön föll utanför och allt kändes helt perfekt.

Söndagen fortsatte bättre,  eller, började väl rätt dåligt :P blev väckt typ 8, ugg bugg, husets boende byggde en oerhört fin snögubbe! utan att äns rulla bollarna, den ni!
fortsatte sedan med pulkaåkning, så oerhört roligt, skrattade så jag grät X-antal ggr. stelfruset hör och ett oerhört roligt snö-krig. myspys.
väl tillbaka i huset var man stelfrusen  och kröp ner i sängen breve E. hihi. mys. dagen  fortsatte jätte mysigt, och roligt, efter några fina sms från någon till Barre. hahaha. Film med E, Happy Gilmore. och nejdå, jag ska inte se klart den utan dig!  :P

idag hade jag körlektion, gick jättebra,  så det kändes härligt! va i skolan, och åkte sedan till  Eriksdal och hade idrott.  väl hemma åkte jag med mamma och handlade. nu är jag mätt som en unge . haha! 

Hm, tyvärr, du kan nog inte få folk omkring dig att sluta oroa sig. även  om  det är vad du önskar!

/maLin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: