2007-01-19
 20:44:16

>> 24

igår var en jättebra dag, som jag säkert sa, allt kändes så lätt och BRA, som om jag fick,, 100 saker gjorda? började med plugg, E ringde sen, vilket gjorde mig överlycklig,  städade rummet, hade körlektion, kom hem, TRÄNADE. wohoo. duktig malin.
det kändes bara som en jättebra dag, som om jag börjar komma någonstanns, uppåt :D hoppas det fortsätter så också. tänkte en massor på det   här med o börjaspara pengar för resandet, elelr pluggande utomlands sen. har fullt beslutat mig för att jobba som fan i ett år, spara så gott som alla  pengar, o plugga upp lite betyg. sen är det utlandsstudier, elelr resande!  men just nu är jag mer inne påpluggande. det ger en något på samma gång. så satt och pratade med mamam om att starta upp ett konto, elelr om jag skulle välja att spara på fonder. . haha,  det kändes  bra o diskutera det:D

idag började bra, vaknade o det var VITT ute, gick o  tvättade, fixade mig, satte  mig på bussen. när  bussen  var vid TORVALLA var det så halt  så bromsarna funkade inte, och våran buss körde rakt in i bussen framför. lite läskigt. framrutan på våran buss var heeelt krossad, och bakrutan på bussen framför sprack och det var  glas överallt. fyfan... hoppas det gick bra för  alla på bussen framför,, dom som satt längstba k måstej u fått m assa oförväntat gladi huvudet.. ugg bugg
åkte  sen till skolan för att  ha NATUR, lämnade in en  rapport, sen var det jobb o nu sitter jag här.. villabravara på ett ställe just nu,, och  det är INTE här..

Puss / Malin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: