2007-01-18
 12:43:39

>> 23 - Schimpansen med Svansen (&SaraParning)

Lilla Sara  Parning var på vandring genom djungeln,
då hon plötsligt klättrade upp i ett träd, och ramlade ner, på rumpan
EnSchimpas(vid namn Malin) rulladener från trädet, och hängde kvar sådär häftigt med svansen i en gren
Schimpansen tog tag  i sara med sin ANDRA svans. sen bar han upp henne i trädtopparna, där dom gifte sig :O


idag har börjat väldigt bra, hoppas körlektionen fortsätter lika bra.  jag  började med att PLUGGA. mvg till mig, jag vet inte när jag pluggade senast. så är riktigt STOLT. mitt i plugget ringer E!!! klart jag blir överlycklig. och han pratar på och allt kändes vanligt, vilket var precis så som jag vilel ha  det :) inga konstigheter liksom.
nu ska jag ge mig in i  trafikens värld igen.

Puss /Malin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: