2007-01-17
 21:38:48

>> 22 - jobb.

även denan dag bestod av jobb!  åkte  först till skolan  tiiidigt, för att vara där i 10 min  o veta att vi inte hade lektion, utan  eget arbete, fyfan! jag och CG låg i våra älskade soffor o pratade  i 2 timamr extra, sen åkte jag hem och åt min efterlängtade chokladfromage. låg hemma en timme för att  sen åka  till jobbet, och jobbade till 19.20. kom hem, nu sitterj ag här.

saknar E, det kan jag inte komma ifrån.  men jag mår inte dåligt av det, ränker  bara på roliga  saker, o hoppas att allt ska bli  bra, jag  saknar det, helt enkelt. och jag tror att det kan vara bra för mig, jag behöver sakna  lite, utan  att må dåligt, jag behöver göra andra saker än att vara besatt! hihi.

körlektion imorgon, är liten ervis faktiskt!


Puss / Malin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: