2007-01-16
 22:05:38

>> 21 - jobb jobb

åkte  in till haninge för att handla present åt mamma. Blev en tröja från Esprit från mig och lillebror, lite  sent med tanke på att hon fylelr år idag! men hon blev glad..
åkte vidare hem, ochkollade på tre kronor (hahahha) nostalgi. begav mig sedan för att jobba,  härligt. pengar pengar är  väl vad man får tänka.  mycket att göra!

känns som om allt det hä r fått mig att inse  att jag faktiskt måste ta  tag i saket och ting, vilket är väldigt  bra. Idag ringde jag tillexempelt körskolan och bokade in 5 körlektioner, i går var jag och tränade! nu är det bara skolan kvar? haha! har bokat in lite träffar med kompisar, vilket också behöööööövs. ska bli mysigt o träffa folk man inte träffat på länge.

jag  & cg har även planerat den 27,  som en shoppingdag med utgång på kvällen, efterlängtade 360! vi upptäckte att det var  en minnesdag  förförintelsen också, vilket inte var så passande, hmm.. men vi pratade om att köpa en SITUATION STOCKHOLM, inte föratt det har något med  förintelsen o göra, men det är en god gärning :D hahaha. gud va blåst jag lät där, värre än vanligt.

Mamma fyller som sagt år idag, så imorgon kommer väl halva släkten hit, och jag jobbar. finns väl både för & nack delar med det (a) missar tårtan, och det är en fördel! ;)

är glad att den här veckan blivit så fullspäckad för min del, jag behöver göra saker ochträffa folk! inte  sitta hemma o fundera och analysera kring allt annat!
imorgon fortsätter med jobb då, torsdag  = körlektion,o fredag jobb. BRA! sen rä det helg, :D  skönt.


Puss / Malin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: